1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

My another siggy

Discussion in 'Signatures and Small Art' started by Siddharth, Dec 19, 2007.

  1. Siddharth

    Siddharth Active Member

    Joined:
    Nov 27, 2007
    Messages:
    1,829
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    India
    Home Page:
    hello friends  :)
    here is another siggy created by me. :D
    [​IMG]
    hav a nice day  ;)
     
  2. lolzlolz

    lolzlolz Member

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    739
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Lost in thought, please send search party....
    Home Page:
    cool, if i'm correct you made the lines in the background with the erase every other row distort correct?
     
  3. El Llama

    El Llama Active Member

    Joined:
    Nov 28, 2007
    Messages:
    1,362
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Occupation:
    youtube.com/llamavlog :D
    Location:
    Franklin, Tennessee
    Home Page:
    Good job Siddharth, and interesting topic name :D
     
  4. sglider12

    sglider12 Active Member

    Joined:
    Nov 30, 2007
    Messages:
    3,610
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Occupation:
    I work at Best Buy as a Digital Life Sales Associa
    Location:
    Aubrey, Texas
    Home Page:
    haha i get it.."my another siggy"

    anyway, nice job siddarth!
     
  5. Siddharth

    Siddharth Active Member

    Joined:
    Nov 27, 2007
    Messages:
    1,829
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    India
    Home Page:
    nope bro
    I made them with the lines pattern then setting the mode to overlay and decreasing the transperency
    and thx for the comments guy :D
     
  6. lolzlolz

    lolzlolz Member

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    739
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Lost in thought, please send search party....
    Home Page:
    wait wat tools that lol  :D is it in script-fu line nova?
    idk every tool in gimp (yet  ;D)
    thx
     
  7. Siddharth

    Siddharth Active Member

    Joined:
    Nov 27, 2007
    Messages:
    1,829
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    India
    Home Page:
    oh nothing like tht
    It was just a fill tool of patterns
     
  8. lolzlolz

    lolzlolz Member

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    739
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Lost in thought, please send search party....
    Home Page:
    o ok lol i figured it out now  :D
     
  9. lolzlolz

    lolzlolz Member

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    739
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Lost in thought, please send search party....
    Home Page:
    wait then howd u add the colors to the lines? lol  :D
     
  10. midgetofdarkness

    midgetofdarkness Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    87
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    6
    Location:
    United States
    Home Page:
    make a new layer and use that line effect thingy, then set the layer mode to overlay. you'll get the idea
     
  11. lolzlolz

    lolzlolz Member

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    739
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Lost in thought, please send search party....
    Home Page:
    o ok, ive done that with other such images... should have thought of that  ::)
    thx :)
     
  12. Siddharth

    Siddharth Active Member

    Joined:
    Nov 27, 2007
    Messages:
    1,829
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    India
    Home Page:

Share This Page